de-beste-biedstrategieen
Google AdWords – Biedstrategieen – Gratis

Deze video verteld legt uit welke keuzes er gemaakt moeten worden, voordat je begint met het bieden op woorden in Google Adwords. Om zo veel mogelijk rendement uit je campagne en de daarin gestoken kosten te halen, is het van groot belang dat je nadenkt over de strategie van het bieden.

Vooral woorden met een hoge concurrentie hebben meer aandacht nodig. Uiteraard kan je Adwords automatische voor je laten bieden. Maar dit heeft grote invloeden op de manier hoe je budget wordt gebruikt.

Hierbij moet je een strategie van bieden hebben. Je kunt bijvoorbeeld er voor kiezen om je bod maar voor 50% in te zetten op tijden dat maar een klein gedeelte van de doelgroep actief is op internet. Op het moment dat ze dan wel thuis zijn, kun je er voor kiezen om dan 150% van het bod te gebruiken.

Door de besparing op het bod overdag, hou je nog genoeg dagbudget over om s’avonds ook mee te doen.


Comments are closed.

Internet Marketing Nederland
Internet Marketing Nederland
Internet Marketing Nederland