Google AdWords – Biedstrategieen

Google AdWords – Biedstrategieen

Je moet ingelogd zijn om dit deel van de academy te kunnen zien. Gelieve inloggen om toegang te krijgen.

De beste biedstrategieën

Titel: Wat moet ik bieden?

** Bent u nog niet zo bekend bent met AdWords? Dan kan het lastig zijn om te weten wat u moet bieden op uw zoekwoorden. Laat mij u daar wegwijs in maken.

Titel: Biedstrategieën

Wilt u strategisch bieden? Maak dan gebruik van een hulpprogramma als verkeerschatter.
U kunt ook heel even een bedrag van 1 cent bieden. Dan kunt u kijken naar het advies voor ‘bod eerste pagina’ en ‘bod boven aan’. U kunt daar tussenin gaan zitten met uw bod.
Een andere strategie is om in eerste instantie teveel te bieden. Daarna gaat u per dag uw bod een beetje verlagen. U gaat net boven de ‘gemiddeld betaalde prijs’ zitten.

Titel: AdWords Campaign Experiments (ACE)

Bij Google hebt u de gelegenheid om te experimenteren met campagnes. Zo kunt u spelen met andere bedragen zonder deze echt te bieden. Dit is een manier om te onderzoeken of een aangepast bod een beter idee is. U kunt de optie ‘experimenteer’ vinden bij de instellingen.

Titel: Nog eens alles op een rijtje.
Film Google met uitleg over hoe het biedsysteem werkt

** U krijgt nu een film te zien waarin één en ander nog eens beknopt wordt samengevat.

Titel: Bid strategie (filmpje)

//start de film

Titel: Succesverhalen.

Is Google Adwords Succesvol?
Ja, mits u alles goed doet en uw Unique Selling Point in uw voordeel laat werken.
Houd ook consequent de kwaliteitsscore in de gaten.
Wanneer u deze dingen zorgvuldig op orde houdt kunt u straks uw eigen succesverhaal vertellen.


Comments are closed.

Internet Marketing Nederland
Internet Marketing Nederland
Internet Marketing Nederland