google_adwords_gedeelde_budgetten
Google AdWords – Gedeelde budgetten

Google AdWords – Gedeelde budgetten

Je moet ingelogd zijn om dit deel van de academy te kunnen zien. Gelieve inloggen om toegang te krijgen.

Shared budgets

Titel: Shared budgets

** Het is mogelijk om in AdWords uw geld te verdelen over meerdere campagnes. Hier ziet u hoe u dat doet.

Titel: Google AdWords – gedeelde budgetten

Om het geld te verdelen maakt u gebruik van een functie die ‘Shared Bugets’ heet. Het budget wordt zodanig verdeeld dat het resultaat zo goed mogelijk is. Google probeert zelf om de meeste kliks te halen uit de opgegeven campagnes.
Om hiervan gebruik te kunnen maken, moet u voldoen aan de eisen. Ten eerste moet u natuurlijk meerdere campagnes hebben. Ten tweede moeten deze op gelijke snelheid ingesteld staan.

Titel: Gedeelde Budgetten – hoe werkt het?

De gedeelde budgetten kunt u instellen in de gedeelde bibliotheek. U vindt deze functie onder ‘alle online campagnes’. Klik op de ‘gedeelde bibliotheek’. Onder dit menu vindt u meerdere functies. Één daarvan is ‘budgetten’. Wanneer u daarop klikt, komt u terecht in het venster waar u de budgetten kunt regelen en verdelen.

Titel: Gedeelde budgetten voor en na

Op dit scherm ziet u het resultaat van een ‘shared budget’. Het budget wordt niet langer handmatig per campagne verdeeld. Nu is er een totaalbedrag dat door Google slim verdeeld wordt.


Comments are closed.

Internet Marketing Nederland
Internet Marketing Nederland
Internet Marketing Nederland