Google AdWords – Biedstrategieen
[private][/private]
De beste biedstrategieën
Titel: Wat moet ik bieden?
** Bent u nog niet zo bekend bent met AdWords? Dan kan het lastig zijn om te weten wat u moet bieden op uw zoekwoorden. Laat mij u daar wegwijs in maken.
Titel: Biedstrategieën
Wilt u strategisch bieden? Maak dan gebruik van een hulpprogramma als verkeerschatter.
U kunt ook heel even een bedrag van 1 cent bieden. Dan kunt u kijken naar het advies voor ‘bod eerste pagina’ en ‘bod boven aan’. U kunt daar tussenin gaan zitten met uw bod.
Een andere strategie is om in eerste instantie teveel te bieden. Daarna gaat u per dag uw bod een beetje verlagen. U gaat net boven de ‘gemiddeld betaalde prijs’ zitten.
Titel: AdWords Campaign Experiments (ACE)
Bij Google hebt u de gelegenheid om te experimenteren met campagnes. Zo kunt u spelen met andere bedragen zonder deze echt te bieden. Dit is een manier om te onderzoeken of een aangepast bod een beter idee is. U kunt de optie ‘experimenteer’ vinden bij de instellingen.
Titel: Nog eens alles op een rijtje.
Film Google met uitleg over hoe het biedsysteem werkt
** U krijgt nu een film te zien waarin één en ander nog eens beknopt wordt samengevat.
Titel: Bid strategie (filmpje)
//start de film
Titel: Succesverhalen.
Is Google Adwords Succesvol?
Ja, mits u alles goed doet en uw Unique Selling Point in uw voordeel laat werken.
Houd ook consequent de kwaliteitsscore in de gaten.
Wanneer u deze dingen zorgvuldig op orde houdt kunt u straks uw eigen succesverhaal vertellen.