Google AdWords – Dynamische zoekwoorden in advertenties
[private]
[/private]
Dynamische zoekwoorden in advertenties
Titel: Dynamische zoekwoorden
Dynamische zoekwoorden combineren uw aanbod met de vraag van de klant. Hiermee kunt u ervoor zorgen dat diens zoekwoorden verschijnen in de titel, tekst en url van uw pagina. Bovendien wordt dit meegenomen in Google. Dus een zoekwoord wat de bezoeker heeft ingevoerd verschijnt als titel voor uw pagina.
Titel: Voorbeeld advertenties
Hier ziet u een voorbeeld van enkele advertenties. Zoals hieruit blijkt hoeven de verschillen niet groot te zijn. Zorg er in elk geval voor dat u steeds binnen 30 dagen de slechtst lopende advertentie van een nieuwe tekst voorziet. Zo kunt u uw campagne voortdurend aanscherpen en perfectioneren. Na 30 dagen toont Google alleen nog maar de advertentie met de meeste kliks.
Titel: Advertentie mogelijkheden
AdWords geeft u de optie om uw advertenties uit te breiden met opvallende eye-catchers. Zo kunt u bijvoorbeeld uw adres toevoegen dat onder de url vertoond wordt. Ook kunt u sitelinks opnemen in uw advertenties waardoor u naast de bestemmingspagina nog andere links kunt tonen. Bij productadvertenties is het mogelijk om een productfoto te plaatsen naast de advertentietekst. Daarmee valt u natuurlijk lekker op!